Halppa ja Siiri matkasivat mersun takapenkillä kohti hakumettiä ja Hupin kanssa leikkiminen oli onneks vieny pahinta terää poies pienemmästä. Ennen reenien alkua mietittiin mitä kukainenkin tekee ja ajattelin että Halpan kanssa ois mukava hassutella kun viimeksi oltiin niin vakavina hakukokkeessa (tai ainaskin minä olin). Tehtiin sitten vaihtokaupat niin, että minä ohjasin Smartin ja Smartin isäntä Jarno ohjasi Halon. Smart irtoaa aika kauas ja ilmaisee haukkumalla. Ajattelin olla piipittämättä käskyjä ja ohjailla jätkää Juji-äänenpainolla ja sehän vörkki aivan mainiosti. Smartti kuunteli hienosti ja haussa nyt ei tietty ollu mitään ongelmaa.

Halolle oli kaks maalimiestä jemmassa ja minä autossa piilossa. Jarno ja Halppa valmistautu valjaat pukemalla ja ottamalla muutaman haukun. Toiselle maalimiehelle Halo oli irronnu ihan normaalisti, mutta ilmaisussa oli ilmeisesti ollut pikkanen leuanputoamisefekti. ÄITI MISSÄ SÄ OOT KELLE MÄ NYT HAUKUN? Maali löytyi kuitenkin hienosti. Toinen maalimies meni sitten varmalla rutiinilla ja Halo toimi hienosti. Myös tottelevaisuus oli kohillaan ja aika leuhkanolonen ipana sieltä metästä tepsutti :D kertomaan kuulumisia.

Myös Siirille otettiin sunnuntaikävelynä ihan ensimmäinen hakuhomma. Ura on hyvä aloittaa tasan 12-viikkoisena :D. Maalimies oli korkeintaan 20 m pääsä puun takana ja käveltiin vaan sinne suuntaan. Siirillä ois tehny mieli möyhytä keppejä jne. joten kaarsin ihan rauhassa takaisinpäin, jotta ipanalla ois mahkut saaja tuulesta kiinni. No saihan se. Oli kaartamassa maalimiestä ympäri kunnes tuuli toi viestin ja neiti poukkos suoraan isoimpien risujen yli häntä vispaten maalille. Aika huippua :D

Muutoinkin on ollu kyllä hieno päivä. Apinat anto mun nukkua puol ysiin asti, sitten päiväriehunta Hupin kanssa ja kummallekkin onnistuneet reenit plus autoilut. Ei passaa valittaa <3