Pentunappasin Jujin mukaan hakuhommiin tavoitteena luoksetuloreenit ja pariin otteeseen pentu saikin käyskennellä pihalla + riehua toisen pennun elikä Heron kanssa.

Isolle neidille päätin jatkaa ennen talotreenejä aloittamallani tavalla. Kaksi maalia metsässä ja paikoilleen maalit menivät polun ylittäen (kts. aiempi vastaava treeni ja kartta). Ylityskohta oli merkattu heijjastimella, jotta mun oli helppo terästäytyä lukemaan reaktioita. Ensimmäisen risteyskohdan kohilla, Halo puikkas takajälkeä haistelemaan ja sit oikeeseen suuntaan. En reagoinu mitenkään ipanaan joka hiljasesti koitti vetää jäljensuuntasesti. No sepä ei laisinkaan passannut Rumpulan tytölle ja kauhian kiljunnan kera ilmoitus että NYT MENNÄÄN URPO. Hihina irti ja neiti ryntäs maalille. Eka palkan jälkeen kauhiat 360 asteen riemuloikkaukset ja kiljunta ja sit mun tykö. Mulle ilmaisu rehellisesti päin ja lujaa huutoa. Kylläpä neiti nälkäkurjelle maistui makkarapalkka maalilla :). Sitten hihna takasin ja polkua pitkin eteenpäin. Toisen jäljen kohdalla neiti otti oikein pointteriseisonnan mutta pysyi tuppisuuna. Odottelin pientä pihahdusta jota sitten rohkaisin ja taas tuli nätti kiljunta eksyneen osoitteesta. Päästin irti ja neiti ryntäsi maalimiehelle ja samantien ykkösnamin nappastuaan mun tykö. Ilmaisu sujui hienosti ja vaatimalla <3

Kaikissa meissä asuu pieni jälkikoira <3 sanoo Halppa
Ennenkaikkea oon iloinen siittä, että ilo hommiin on löytynyt nyt ihan selkeästi puolin ja toisin

Tässäpä sitten se pieni sankari joka paino menemään myös ihan huolella
IMG_3985.jpg