Meikä tyttönen se oli julkkis jo syntyessään. Saavuin Rovaniemen lentokentälle lentokoneella, milläs muulla. Kun ne laski mut siinä kasssissa kentän lattialle, mää vaan jatkoin unia. Sit se joku nainen aukas sen kassin suun ja otti musta kuvia. Kuulin vain unen läpi ko joku taksimies kysy siltä naiselta et, "onks se koira joku erikoinen". Kelatkaa.. se nainen erehty sanomaan että no eei kait sen kummemmin. Totta KAI mää oon erikoinen, määhä oon Halo!!

Nää ekat päivät on menny vähä katellessa näitä Lompolon mestoja. Ihan kivalta näyttää. Mun läänit alkaa heti takapihalta ja mikä parasta, mullon isoveikka. Se on just niinko mä. Siis samaa maata. Aika hiljanen se on muulloin, paitti sillon ko me tapellaan. Mää tappelen sen kanssa aikaste useasti.

Mitä mä ootan elämältäkö? No kaikkee siistii tietty. Sit mä toivon et mää näkisin mun sisaruksia useasti vaikka ne kaikki assuukin etelässä.

Mut oj. Nyt pitää mennä näyttää velulle närhen munat ko se heräs :D

Palathan 

t.H