-6 astetta itäistä jotakin ja läntistä sitäkin

Olisi melkein tankarunon paikka talven tulosta, mutta en maha viitsiä.

Olen harrastanut aamun sitä, mitä pikkutyttöjen täytyykin. Yön nukuin pitkälle ja aamusta heti sitten veljeä kurittamaan. Mää kasvan ihan hurjaa vauhtia.. En oo kakannu sisällekkään ko vain ekapäivänä. Eilen sitä kovasti yritin, mutta se nainen oli aika kärppä. Se noukkas mut syliin ja olipa vain mielenkiintoinen kokemus olla täydessä lastissa ton kädellä, kun se samaan aikaan latoo nakkeja taskuun, vetää mulle valkkuja ja ittelleen kenkiä ja vaatteita. Mut selvittiin me, tietty

Suo oli aika makeessa kamovärityksessä. Mä sulauduin hyvin sinne kauluksineni ja maa näytti yhtä kuuraiselta kun mun selkä. Meissä oli jotaki sammaa. Tälläkertaa en tippunu ojaan vaikka vähän siinä sillalla räpelsinkin.Viuhottiin menemään tossa lähisuolla. Mammalla oli semmoset kohtuu näkyvät kumpparit, joten mää sain seurattuu sitä helposti. Sen piti räpsii kuvia musta, kun muka oon nii sievä ja nuin. Phah. Mä oon raggari ja hopeanuoli, enkä mikää ällösievä :P

226259.jpg


Just ku olin poseemassa sille mun pahinta irvistystä, joku säikäytti meikät iha hulluna. Lähin litoo karkuun ja pääsin sillalle asti ko kuulin jottai piipitystä kaukaa. Se nainen huus mulle että Haloooo. Sit meikä tajus että jaa, se tahtoo nyt hädän hetkelläki tukkii mulle nakkeja. No kävin hakee sit niitä ja se noukki mut sylliin ja mentii sisälle.

Kauheesti kerenny tapahtuu.. Käytii autoileekkin. Emmää jaksa enää porata siitä ko se on oikeestaan aika unettavaa hommaa. Parasta oli että tälläkertaa me mentii johki taloon, jossa oli jonku mamman kaverin hiton iso Koira. Meikä niinku joutu kahtomaan sitä nurkista ja tuolin alta ja mamman jaloista. Niin järkälettä en o ennen nähnykkään, mutta oli se koira.. Mää alkukankeuden jälkeen sitte aloin väkyttää sille iha hulluna ja mikä parasta, roikuin sen nahkalärpissä. Se sano että neon sen korvat, mutta en usko ko niittehä pittäis osottaa taivasta kohen; "jotta kuulisin sinua paremmin..". Mää kyssyin että mimmosii poroja se paimentaa ja se sano et semmosia jokka lentää. Aika siistii.. Semmosisten ookkaa vielä kuullu :D . Sit se näytti mulle miten pallo tapetaan.. Ja mä kun oon luullu että niitä vain pyöritellään. Sit me taas autoiltii sieltä kottiin ja mää panin unille. Veikka ratsas mut hiton tarkkaan että mille haisin, mutta sannoin vaan et hei relaa, soli vain koira, ei poro

Noni. Son moro taas sekaks.

ps. Kululle semmoset terkut et mää en tiijä vielä ihan tarkkaan että mitä se lumi o. Ko mää oon vaan kävelly siinä ja tassuja piti nostaa tiuhaan ettei ne paleltunu. Voisin kuvitella et se maistuu samalle ko kerran mun kaatama maito mitä lipitin.

226462.jpg

226463.jpg

226465.jpg

226464.jpg

226466.jpg