Pikku Taikarumpulan Boheemimadda kävi synttäreiden kunniaksi etelässä, mutta valitettavasti ei ihan niin etelässä, että olisi pentutapaamiseen asti kerennyt. Onneksi on kuvia mitä katella täällä pohjosen perukoilla muitten pentupentusten riekunnoista. Olipa vain kasvanu sieviä koirasia :D. Onnea kaikille kullanmuruille täältä laskiaispullan parista

***
Mun synttärikakku on vielä syömättä, mutta sen sijaan pääsin kalifiksi kalifin paikalle <3. Etukäteistarjoilunahan menuuseen kuulu se viimeviikkonen patteri, pari laillista naminamipurkkia (tyhyjää kun ihmiset kerkes ensin, nihilistit), pari wc-papruhylsyä, pitsapaketti, kaks luuta, ei pätkääkään omaa ruokaa (äippä meinas tappaa mut nälkään), murusia ja sokerina pohjalla lakritsirasia jossa valitettavan vähän sisältöä. Mutta ei se, kivvaa oli ja ihmiset oli onnellisia.

403266.jpg
Synttäripäivän kunniaksi mäki pelasin rale-peliä. Pelasin niin kauan että sammuin
403304.jpg
Tää oli mun auto, tavallaan ;)
403314.jpg
Matkailu avartaa, sano joku. Voihan sen niinkin aatella jos sitä liman määrässä mitataan. Ajattelin aikani kuluksi piettää suparu- ja mersujojoilun mm-kisat. Voitin!

403273.jpg
Kävin vielä etelämpänä tanssii sampaa
Illerströmmenssin Minkin aka. Päksyn kanssa ja sitte myös pitkätukka-Ekin eli Tuulenkuun Erätuulenkuiskeen kanssa. Tai no siis, Eki ei tanssinu sanan varsinaisessa merkityksessä. Se istu mun pään päälle
403270.jpg

403272.jpg

403297.jpg
Alakkonää mulle hä :P
403281.jpg
Tässä me kolome. Jos ette erota, niin mää oon tossa vasemmanpuolimmaisin. :D
403318.jpg
403301.jpg