Tiistai nyt ei ilmeisesti oo tarkotettu menevän putkeen :D
Kirjotin novellin verran tekstiä ja onnistuin tuhoamaan kaiken, joten tässäpä typistetty versio.

Ajomatka makkaramehtään oli ku ois ajanu jääpalalla mehujäätä pitkin.. Ostetaan neliveto farmari, kiitos ja nyt. Ipanahan pisti aivan lekkeriksi koko homman.
Tyhjän alueen tallaaminen ensin ja sitten kaksi maalimiestä. Saldona yks tyystin hermonsa menettänyt ihminen :D, yksi Täydellinen ja Suuri valeilmaisu ja kaks löydettyä maalimiestä ilman ilmaisua. Toisen maalimiehen jätti ilmaisematta ja toisen ilmaisi kaikille muille paitti mulle :D. Lopuksi otettiin vielä näkölähdöllä korjaava reeni, joka sujui oikeinkin mallikkaasti jos lasketaan poies seikka, että mun palkka jätettiin ihan omaan arvoonsa. Nyt on menty takapakkia ja lujaa.

Tässä oon tuumiskelllu, että josko kuitenkin oon ottanu neitille liian vaikeita reenejä jolloin semmosta rutinoitunutta toimintakaaviota ei ole päässy syntymään selkärankaan. Vaikeushan se on ollu aika.. pitää treenit mielekkään haastavina tolle välkylle kakaralle. No niin tai näin, oma motivaatio on lässähtäny nyt ihan kunnolla ja sitä, sekä Halon kehittymistä on kyllä alettava kasaamaan ihan perustreeneistä. Monta treeniä kerran aikana, lyhyiä ja onnistuneita. tai jotain..

Kotimatkalla vielä Halo päätti pistää shown pystyyn koittamalla sotkeutua turvavöihinsä keskellä liposintä mettäautotietä. Irtisetviminen sai aikaan sen, että ipana luuli mun vähintään hirttävän sen. Kotona neiti ei oo kattonukkaan muhun päin. Että semmoista

Mutta enikeis, talvi tulee <3

6-1.jpg