Halo Barbossa, Kemijoen Mustan Helmen ikioma merirosvotar matkalla kohti tuntematonta
sfdfsdf.jpg

Harrr harrrrr, silmä kovana H katselee kohti kaukana siintävää Muertaa
dfsdf.jpg

Ohi purjehtii Jörö de Sparrowin jolla, joten H päättää maastoutua, eikä kukaan tunnista.
asdddd.jpg

Joko ne meni hei?
asdasasd.jpg

Hei mää en nää niitä..
zczxczxc.jpg

Vaikka laivanvaltausvaara olikin ohi, päätti Halo olla silti vaarallisen ja tarkkaavaisen näköinen
wrqwrqw.jpg

ja muistuttaa kuka tätä mustaa helmeä ohjaa. "Solen Minä, Barbossan jälkeläinen, Minä ohjaan tätä laivaa"
sfsdsdf.jpg

Salettia on, ettei se ainakaan ollu äiti. Kuka nyt tuommosta ottas tosissaan
qwrqwrqw.jpg

Eikä iskäkään...sillä
sffff.jpg

Se koisi meikän kaa hytissä. Se kuiskutti mulle suuria merirosvotarinoita ja mää uneksin hurrrjista seikkailuista
asdsdd.jpg

Välillä toi mun miehistö pysähty syömään
fffasd.jpg

Ja mä huusin että ROMMIA.!!
sssdasd.jpg

Moon arvottanu mun miehistön niinko paremmuusjärkkään ja tää sinipaitanen merirosvo on niinko tops ykkönen. Se näytti mulle salaisen paikan tuolla kaukaisuudessa
hghghg.jpg

Mihinkä kaikki uskaliaimmat merirosvot tohtii mennä. Meikä sano että pala kakkua, käännäs jolla ja kävin huuteleen siinä möksän ulkopuolella
dfasdfg.jpg

Merirosvoista tops kakkonen keskitty tyystin mun matkimiseen. Kukaan ei ollu vaan maininnu sille, että se mineraalimeikki pitää hommata rannalta. Tuumin vain että käyhän se nuinki ja annoin sen koittaa tehä ittestää parkkia nollavälineillä
dasffd.jpg

Sano minun sanoneen, että kyllä tämä merirosvona oleminen on sitten vaativa ammatti. En ollu vissii ainoa, sillä yhtäkkiä mun molemmille puolille rojahti tää tops ykkönen ja kakkonen. On se hyvä että palvelijat pitävät huolta minusta silloinkin kun nukun <3. Se tuntematonhan taas löytyi niinkuin aina :], unimaan seikkailuista vup vup!!
asdaf.jpg

****
Unohin eilen laittaa kuvan iltasyöpöttelyistä, johon mua ei oltu kutsuttu. <3. Mut ei se mitää.. noipa ei koskaa saa tietää, mitä MÄ söin :] . Kaikki kuvat täällä
bsdbsd.jpg