Siirin vuki oli puuhailla ison etsinnän parissa, mutta koska Siirille mikään ei ole tarpeeksi suurta etsintähommissa, niin päätin keskittyä ohjattavuuteen. Kiitos Miian, lyötiin kaks dominourpo-omistajan päätä yhteen ja laadittiin strategia. Ja yllättävää kyllä, se toimi

En tiijä osaanko selostaa kuvion, mutta toivottavasti kuvista on apua. Mm2 siis otti Siirin mukaansa mun näkymättömiin ja samalla aikaa mm1 meni piiloon. Sitten minä kutsun Siiriä, palkkasin sen keskilinjalla ja lähetin hakemaan mm1:stä.

asdasd-1.jpg

 

Sitten mm1 otti Siirin hoteisiinsa ja minä palasin keskilinjalle. Jokainen ihminen liikkui keskiviivan suuntaisesti eteenpäin

asara.jpg

Seuraavassa vaiheessa eka kuvan tapahtuma toistui, eli minä kutun Siirin mm1:ltä, palkkasin kun Smii stoppas mun tykönä ja lähetin mm2:lle. Tää kuvio toistui kuudesti ja yhteensä maalimiehiä oli kaks hommissa.

asas.jpg

Mä olin vähän skeptinen ton liito-oravan handlaamiseen, mutta sain topattua sen joka kerta keskilinjalle ja palkattua hyvin. Kerran tuuli puski maalimiehen hajua niin että neiti lipes keskilinjalta KYLLÄMÄTIIJÄNMISSÄSEON-kierrokselle, mut sekään ei ulottunut kun muutaman metrin päähän musta ku sain karjastua sen takas ruotuun.

Sitten otin liivit poies ja annoin vapautuskäskyn Siirille niin mitä tää tekeekään :D :D :D :D. Se ottaa helvetin pitkän jengan ihan takarajalle ja käy joka ikisen maalimiehen sijainnin läpi ettei vaan sinne jääny ketään jemmaan. Sen jälestä se pyyhki mun luo virne naamalla et JOOJOOKUULINMUTKUPITIKATTOOPARIJUTTUAEKAKS :D.

Välissä treenattiin muut koiruudet ja sitte lopuksi otettiin Smiigelille vielä ihan haku helpolla alueella. Ennen hommiin päästämistä sain palkattua sen pysymään työliivitkin niskassa mun tykönä ja hienosta luonapysymisestä se sai lähtiä ettimään. <3. Voin kertoa että Hallanevan Lapinliidin on vähä naatti nyt.

Halpalle oli kahdella maalimiehellä normihommia, mutta valitettavasti vikalle maalimiehelle mennessä se ryykäs just ennen maalia johki karahkaan ja kiljas tuskasta. Kotona ei löytyny vekin vekkiä eli selvittiin säikähyksellä.

Mahtavaa on se et Halpassa on selkeesti kauheesti enemmän virtaa kuin kesällä ja se jaksaa tehä mahtisykkeellä hommia <3

Niijoo, ja aamusta ipanat kävi rokotuksilla ja punnituksissa. Halppa 16 kg ja Siiri 14,6 kg.