Tänään on kuulemma eessä jotain aika jännää. Mut ja veljet nakataan autoo piiitkäks aikaa ja sitte me haemme sen yhen mutsin veli-ihmisen tuolta vaaralta, jota on kiva purra nenuun ja sitten suuntaamme jonnekki Kuusamoon. Veli oli ihan innoissaan ko kuuli mihin ollaan menosa ja määki tietty kiinnostuin. Siellä on kuulema kivoja ihmisiä ja yks koira.

Mut myöhemmin lisää. Nyt täytyy juosta sitä imevää hässäkkää karkuun
t. H

Iltarallattelua!

Meikä on nyt etelänlomalla ja oon riehunu ko hullu. Oon ottanu kaiken vastaan riehumalla ja puremalla ja haukkumalla.  Mun veljee selkeesti hävettää mun käytös mut hei, meikä on vaan pien lapsonen :D . Mää rauhottuin vain luuta puremaan ja sit taas mentiin..  Nyt meikä on pistämässä nukkumaan ja suunnittelin tossa kolmen aikaan pistää mua_kakattaaa rallin pystyyn. Katotaas mitä nää siitä sanoopi

Tuo hullu akka teljes mut ja veljen kylppäriin. RAAKAA sanon minä. Oon valvonu varmaan ysistä yö kahteentoista ja oon ihan hullun väsyny. Viimesillä voimillani kiljun täältä apua. APUAAAAAAAAAAAA pelastakaa. Mutsi kävi sähisemässä ku kiinan pommi tossa että nyt hiljaa ko ihmiset herää aamuseiskaksi töihin ja hisss hisss hisss sähi sähi sähi. Kävi se toisenki kerran.. Mutta kolmatta kertaa en saanu sitä houkuteltuu.. Julma akka. Katotaampas monelta mää herätän koko kämpän

t. Cruella Halo

Raporttia.
Herätin kaikki viijeltä ja seiskalta. Nyt kun koko talo on pystyssä, meikä elbaa ja en muuten elbaakkaan missä tahansa paikassa
228317.jpg