Illalla reenasin äitin kanssa kaulapannassa kävelyä ja itsekseni sitten hokasin, että näinkin voi lähestyä tuomaria
1.jpg

Herätyskelloon nää ihmiset ei heränny, vaan mun piti herättää
2.jpg

Autossa mua meinas nukuttaa ja isosti. Onhan se rankkaa muita herätellä, vaikka itelläkin nukuttais
3.jpg

Äiti toimi kartturina. Minä koitin kovasti kysellä että mihin ollaan menossa. Torinoon kuulema
4.jpg

Olin aivan ?
31.jpg

Koiria oli ihan pirusti, minä että mistä näitä sikiää
57.jpg

Piti isin vieressä käpöttää kun jänskätti niin kovasti
16.jpg

Mun matrix-kamu Kuru oli kans äipän koira. Sillä oli semmonen Vink-vanks-lelu, joka kuulemma helpotti töhöttämiseen. Mun töhöttämiseen ei ainaskaan helpottanu se remmi, mikä oltiin pantu kaulan ympärille :D
6.jpg

Ja kun pannoista tuli puhetta, määki tahtosin tommosen nimikkopannan. Mutta siis Halo-nimellä. Oispa siisti

11.jpg

Onneks siellä oli muitakin nahka-apinoita joilla paleli <3
26.jpg

Mun äiti oli ihan taitavana. Ei kompastellu mun päälle ja nuin
33.jpg

Musta oli ehkä hankalinta toi remmi kaulassa. Olin aika varma että äiti koitti hirttää mua. Iskä sano että oisin voinu juossa ite ihan reippaasti, niin ei ois tarvinu näyttää kidutetulta :D
60.jpg


Raisa ja Aksikin oli tullu turisteiksi
38.jpg

Ihmettelin, että miks toi ukko mölläs mua. Mun piti seissä kärsivällisesti ja kuunnella mitä se sannoo :D

"Kovin kevytrakenteinen. Mittasuhteiltaan oikea. Kaunislinjainen pitkänomainen pää. Kookkaat korvat. Kapea runko, kevyt raajaluusto, hyvät kulmaukset. Makaava karvapeite. Kovim vaalea kirsu. Kevyt liike. Ystävällinen luonne" = H

Kyssyin äitiltä että kenestä se puhhuu, minusta muka :). Tuomari oli todennu lopuksi, että kirsun pitäis tummua. Eeeh, äiti kuulu vaan huikkaavan ettei taida tummua

48.jpg

jostain syystä mua väsytti ihan Hirvittävästi kun mentii kotia. Tai no, ei me ihan kotia menty. Mentii Tyrnävälle Ellaa moikkaamaan.
56.jpg


Kaikki kuvat näyttelystä