Sitä saa mitä tilaa eikö :P
Ei tainnu mutsi arvata että kun haikarat meikät toi, että mä vastaan kuuttatoista pientä kylää, viittätoista suurkaupunkia ja kolomiakymmentä Rovaniemeä omalla vilkkauvella ja viekkauvellani <3

Se nainen ei oo muka joutanu kirjottaa koulun takia, mutta voimpa kertoa totuuden. Kyllä se joo koulussa on käyny ja hommasa hoitanu, mutta se on hoitanu hommasa myös siihen malliin, että tonne takapihalle on ilmestyny joku vehe josta tulee melua. Siitä se on sitte keuhkonnu ijät ja lännet että kuin komia ja siisti peli seon. No on varmaan joo komia jos kehtaa villasukatki vääntää teeman mukaisesti.

Mutta kuten jokainen arvaa, on myös pienen koiran maalliset suunnitelmat suuria ja kapulatrattaisiin.com-neuvvot tarpeen. Minun visioihin ei kuulu pitkin mehtiä viilettävä mutsi jota näkkee vain kö se vaihtaa villasukkia sisällä lämpimimpiin. Ajattelin hypätä barrakudiin ja tehä proteesit hommasta. Söin sen sukan piste ja huutomerkki! Ompahan ainaki yks ajoreissu vähempänä.

Muuten mun elämään ei kuulu suurempia. Päivät koostuu edelleen asdwlje alskhkdga öglkaowhabsdaöl nhaölsdlök ahsifoawpwaöld (piti pistää nuin sensuurilla kö mutsi ei tykkää veljen rääkkäämisestä ja se ei ossaa lukia tuota salakieltä). Mä en oo joutunu vielä eskariin niinkö Jörppä , mutta kuulema seki hetki koittaa mulle joskus. Siistii niinku. Koiria ja nuin.

Meikä syö, meikä riehuu ja meikä rallattelee tätä elon tietä. Terkut muuten Jekulle, joka kohtapuoleen kotiutuupi tänne Roihin. Pistä vaan iskäs kuriin, pissapaprut palasiksi ja maton kulmat solomuun jotta saahaan  yhteistä kivaa elämiimme :D

277605.jpg