Son Taikarumpulan Halo tässä moi, Laurin ja Kuuran jälkikasvua toisin sanoen.

ffdfssd.jpg

Eilispäivä oli kovin kiireinen, sillä mun piti lojumalla kartoittaa kodin lattiataso. Selevesin siitä hommasta ja sisällytin myös sängyn samaan työnkuvaan. Illasta alko sit tapahtuun.
cvvcvc.jpg

Timo tuli hakemaan meitä täältä Alppien huipulta ja lähettiin raitille. Koitin vallata koko penkin, mutta äiti sano että iskäki pitäs mahuttaa..
21.jpg

sit mä olinki että ainiin
asdsads.jpg

Mulle sanottiin että mää saan tähellisemmän homman maailmassa, et mun pitää vahtii tota kalustoo ja määhä pojat vahinki
1.jpg

5.jpg

Move along, move along, hajaantukaa...
3.jpg

Moon monesti miettiny sitä että koittaako nää ihmiset olla jotenki niinku linnut.. En oo päässy vielä johtoliitokseen, mutta aavistus aiheesta mulla on
14.jpg

16.jpg
9.jpg

Tarkkaa hommaa tuo mustanpoksinläpihomma
11.jpg
18.jpg

Iskän makiat otokset bulbasaurlinssillä
asdda.jpg

asdds.jpg

Tiijä tuosta, mukavaa mulla ainaski aina on, vaikka useasti lirkutanki kun linnut kaikesta mahollisesta <3
10.jpg

Päivä painui mailleen ja suuntasimma kotia.
19.jpg