Ekat ilmaisureenit ohite. Tehtiin kuusi kolme-palkka-tekniikalla, niin että annan Hoolle luvan etsiä näkyvillä oleva maalimies, ja kun ipana on saanut palkan maalilta, kutun sen luokse ja annan omani. Sen jälkeen kysyin Halolta että missä ja ipanahan vei maalin tykö, jossa palkkaus. Vaihettiin maalimiehen paikkaa joka kerta ja vähän eri asennoissa. Neljännen kohdalla Halo suuntasi nohevana minun tykö, ilman että minulla tarvitsi kutsua. Ajattelin että päätämme reenit viidenteen toistoon, että tulee toinen vastaava itseajateltu perään :D. Saahan sitä suunnitella, sillä pupun jälki ristesi välistä ja matkalle oli ripoteltu ihanaisia namuja. Tuon jälkeen otimme superhelpon ja ihan suoralla linjalla että jää onnistuneen yritykseen.

Viimeiseksi otimme sitten ihan etsinnän, jossa Kimmo meni jemmaan ja minä ja Halo menimme autolle tekemään yhteisen suunnitelman ja hakemaan etsintävaljaat. On kyllä hauska nähdä mikä ilme Halolle tulee, kun vermeet nykäistään niskaan :D. Toinen vakavoituu (jos nyt tuo ipana voi enää normaalista enempää vakavoitua) ja nenä alkaa käymään. Sovimma Kimmon kanssa etukäteen suurinpiirtein_paikan, koska tuuli puhalsi napakasti tuoksuja ja Hoo löytäisi ihan varmasti jemman. Halon kanssa käveltiin aukean toiseen päähän ja päästin ipanan irti. Kovasti koitti jäljestää ja tuoksutella ilmaisureenipaikkoja.

Pyysin Haloa tulemaan minun tykö, sillä olin varma että juostessa alueen poikki mun luokse, ipana nappaisi hajun matkan varrelta. Ja niin kävi. Pikkaisen Halo joutu tekemään työtä ja päättämään ite miten tilanne ratkaistaan, mutta maalimies löytyi varmasti. Tässäpä viteota sunnuntaipäivästä, ilmaisureenistä ja etsinnästä

Lataa (Paina oikeata nappia hiiresta, ja save as/tallenna nimellä)

tai katso suoraan