Tadaa!!!!
Jouluun enää viikko tai jotaki. Nyt mulle on - thanks to Grissom "Connect the dots" - selvinny koko jutun idea. Kuulema jouluna saa vettää kinkkua ja nakkeja napaan nii että rutisee ja kyllähän se mulle passaa hyvin pitkälti ja tässä vaiheessa. Tänä nimenomaisena  päivänä meikä kävi taas rokossa. Mulle ei oo oikei vieläkää selvinny että mikä sen jutun juoni on mutta jotenki mulla meni jarrut pohjaan ko  piti mennä sisälle. Emmä kyllä tuntenu mittään siellä vaikka selkäpiitä karmiki ihan sikana. Se tyyppi joka mua käsitteli kysy mutsilta että mitä ruokaa mää saan kun mun turkki kiiltää niin makiasti. Mamma juorus siittä että mää pöllin aika useastikki veljen ruoat ja se mun, mutta se lekuri vaan naureskeli. Nauropa muuten mun merkkaamalle rokotuskirjallekki, vaikka ei musta siinä oo mittään naurettavaa. Pitihän siinä nyt allekirjotus olla ja helpoin se oli toteuttaa siihen kirjasen kulmaan. Tavallaan.. Kymmenen kiloo mää painoin eli aika hoikassa kunnossa. No se on hyvä tietää niin voi ihan hyvällä omalla tunnolla syyvä mun anorektisen velun eväksetki.
 
304365.jpg
Ja juu.. unohtu sanoa.. Ostetaan äipppä joka pysyy neljän seinän sisällä..
304381.jpg

Mää alan olemaan jo piiiiitkä tyttö
304542.jpg