Bondimaisittain world is not enough.

Ensin useitten päivien tauko ja sit monta jorinaa päiväsä.. No elämä on laiffii sanoo Masa.

En tiä teistä muista, mutta meikän oppirepertuaari alkaa olla aikalailla mun mielestä niinko hallussa. Tärkeimmät oon oppinu ja mun mielestä mä voisin nyt sitten lopettaakkin koulun ja alkaa taiteilijaksi. Boheemius.. eikse tarkota just jottai semmosta. Toi mun mammaki on niin hösö että eikait se polvi nyt ainaskaa meikän kohalla parane.

Määpä kerron hiukka mitä meikä ossaa ko ton naisen suusta livahtaa näitä sanoja
Pentupentupentuuuu : jee.. äipällä jottai hyvvää, äkkiä sinne
Halo : jujuu.. se millä heruu nakkii, jos juoksee tykö
Tänne : uusinta uutta ja meinaa myös nakkia jos kerkee ennen veluu
(äkkinäinen vois kahtoo että noi kolme on ihan samat jutut, mut noi on vähä niinko menossa pois muodista noi kaks ekaa ja tää uudissana tänne on niinko in)
Masumasuuu : Äkkii selälleen ja rapsutusta tiedossa
Pois : Tää meinaa sitä että jarrut päälle ja kuollut paino kehiin. Yleensä sidoksissa keittiössä oleiluun tai kylppäriin. En oikein tahdo ymmärtää aina

Sit muutama muu oma bravuuri
Lapinporokoiranapina : veli on opettanu mulle tätä kun se on oppinu tän Varjolta
Sapelihammastelu :  hammaskaluston testaamista veljen suupieleen, kauluskarvoihin, sen hampaisiin, persvilloihin ja kaikkeen misä on nahka lähellä
Väkytys : tää kumpuaa meikästä esiin yleensä keittiössä ja hommissa ko meikä tahtos määrää tahin. Tästä tulee taas se mun liikanimi Ha-Lokki, kun mun kirkuna kuulostaa joskus muka linnulta. En tajuu
Pusuttelu : täs mää oon hyvä ja mullon ihan ultimate pusukaveri olemassa..Mamman kimppuun kantsii hyökätä kun se makaa lattialla.. saa aika hervottomat kiljunnat aikaa :D
Kiipeily : sekä luonnollisilla varmistuksilla, että teknisesti. Myös liidaaminen onnistuu, etenkin divaanille
Jump around : Get up, stand up, come on! Come on, throw your hands up
If you've got the feeling jump across the ceiling. Parasta toteuttaa ko äipällä on kahvikuppi kourassa

No joo.. tos noita.
Toi nainen uhkas pistää meikät myyntiin. Juttuha meni nii, että eilen meät tavallaan jätettiin aika kylmiltään yksin ja meikän lelut jemmattii (vahingossa muka, mitä imuroi) mun nukkutyynyn alle. Mä haistoin ne koko ajan ja päätin ett ne on justiinsa varmaan jemmattu siihen mun pedin viereiseen seinään. Ihan sikakovan homman tehin siinä tapetin poisrepimisessä.. Onneks oon saanu hyvät vinkit paosta, vaikkei meikällä ookkaan karttaa tapetoituna ihoon.. No kun olin saanu hommat hyväle alulle, Se tulee kotiin. Ilme on ko seois ollu jossai maissipellolla jahtaamassa mörköjä ko se hokaa mun taideteoksen. Tai mää äkkii hädissäni sanoin tehneeni taidetta kun se juttu niistä leluista ei vissii oikei menny läpi.

Ton takii se uhkas myyvä meikät ja taulun samantien. Eniten tarjoovalle.. Se varmaan tarkottaa jottai tosi isoa summaa :D

Mut tässä tämä. Neimasin sen aukoksi seinässä.
241678.jpg