Tsau!

Pakko vääntää pari rivii ennenku kallistun.
Toi nainen raahas mut tänää kaupungille. Se päätti että nyt saa mammaloma riittää ja mulle ois näytettävä koko pitäjä. Se viskas mut tylysti autoon, takakonttiin. Viis mistään autoontutustuttamisista niinko jostai kirjasta lujin. Mää solvasin sitä hetken, mutta sitten mut sieppas uni.

Heräsin ko luukku aukee ja sit mua vietiin. Vitsi.. Ei meikä oo tajunnu että maailmassa on enemmänki ko kaks autoa ja ripaus ihmisiä. Me käveltiin ninko kirjaston takana jossa oli rauhallista ja voi että mua hiukka jänskätti. Autot (niillä niitä kututaan) muris ohi, mutta aikani kateltuani uskalsin liikkua. Se nainen huuteli aina Haloa ja sit mää hajin nakkia napaan. Sehä se pelin nimi on. Sitte me varmaan puol tuntia poopoiltiin siinä kirjaston eessä nurtsilla ja mää riehuin ja kattelin ympäröivää maailmaa. Ne pyörät (semmosia pelejä jotka suihkii ääneti) oli aika kauheita ja lastenrattaat kans. Mutta emmää jaksanu kauaa niistä puljata ko niitä tuli ja meni. Ihan kaupungin keskustaan mei menty ko mamma aatteli että hiljaa hyvä tullee.

Sit se vei mut yhtee virastotaloon ja mentii hissillä ylös. Siellä sitte oli akkalauma lässyttämässä ja mä purin yhtä kenkään. Se torui mua sillä Halonimellä ja mamma katto sitä ihmistä vähä pahasti.  Mut ei se ollukkaa koiraihmisii. Sit sinne tuli yks pitkä nainen ja mää olin het sen bestis. Sillä kuulema on isoja koiria ja mää tunnistin heti et se tykkää musta. Ton rallin jälkeen oma nainen kanto mut autoon ja mää nukuin ja nukuin ja nukuin ja se hois kaikki juoksevat asiat. Mun mielestä kyllä pölypussit ei hyvin pitkälti juokse, mutta toisaalta eipä tuo mulle kuulu.

Ku tultiin kotiin mää pistin mun veljee viis sekkaa turpaan ja sit mää nukahin lennosta. Son moro sano poro ja tää hiljenee hetkeks

223197.jpg