Moi!

Oli tossa taas paras viikonloppu ikinä. Oltiin koko porukalla Kuusamon mummolassa. Minä eli siis Halo, olin taas oma hemaiseva rinsessuuteni

5.jpg

Noi vanhukset sai äipän vanhuksilta salaman kameraan ja muutaman testikuvan net kerkes ottaa kukista, ennekö tajusin että nyt muuten kohta koittaa ahtaat paikat meikälle..

13.jpg

Koitin alottaa juoksut niinko siskoni, mutta valvontakamera nappas meikät..

3.jpg

Kiinni jäin, mut ei siinä
8.jpg

Virne naamalla suostuin poseeraamaan...
17.jpg

..mutta vain hetken :]
2.jpg

Kelatkaa.. Palkinnoks siitä, että meikä suostu olemaan kuvattavana, läks nuo vanhukset "maakuntakiekalle". Musta onki ihan jees että ne kuvaa noita lintuja ennekä mua. Mutta toi alempi siipijuttujuttu ei oo lintu ko se on mun iskä. Se vaan mittaa että onko lentokonneesta sille vastusta :]
19.jpg

Illasta oli sitte taas ihan parasta. Kävin tökkimässä pappaa käteen, istumassa mummin kaa ikkunalla, pomppimassa äipän veljen pään päällä ja tietty...

Olin äipän kaa ja se kerto mulle, että mitä se tarkottaa ko kasvaa isoksi tytöksi. Mää olin et joo joo, hävettää jo.. et kyllä mää tiijän. En kyllä tienny mutta piti silti sanoa. Halusin vaan vängätä pitkään, että sain olla mamman sylissä.. mut ei kerrota sille
14.jpg

Sit ihan parasta, niinku huippua. Mä sain pelata iskän kaa pesistä. Mun isä pesee teän kaikkien isät ja mun isä on vahvin ja rohkein :]
16.jpg