Taas emäntä raahautu reeneihin pystyyn nostetun rään ominaisuuessa, mutta kannatti.

Olin valmistautunut kotona tarjoamalla Halpalle broiskupullia testimielessä. Eli kotona otimme ilmaisuja muutaman kappaleen ihan testataksemme että kannattaako niitä pullia raahata mettään. Broileripullat siis olisivat minun antama palkka, jotta motivaatio tulla mun tykö ois parempi. Reeneissä tämä näytti toimivan

Halo ei kerenny käyä lenkillä ennen, joten annoin sen sohia auton lähellä ees kahtaalle ennen varsinaiselle alueelle menoa. Ekan maalimiehen kanssa oltiin sovittu niin, että hirvitornista ei ykkösnamia heru. Tämä siksi että halusin laittaa ipanan ongelmanratkaisun eteen ja nähä miten se reagoi. Iiiiiiisosti se haarukoi läänin hirvitornille asti ja kun sai kohteen hajustettua/näköpiiriin, nousi portaita vasten ja oli isona kysymysmerkkinä. Sitten huomasin että ipana hyppäsi maahan takas ja katto mua vähä hölmistyneenä. En kuitenkaan tuijotellut suorilta vaan sivusilmällä. Sittenhän sieltä ryntää ipana kauhian kiljunnan kera ja mulle haukkuen <3. Broileripyörykät maistuivat ja rauhottelin tilannetta tarkoituksella kun yleensä se näytölle lähtö on ollut vähän turhan räjähtävä. Tuota ilmaisua joutuu varmasti jossain vaiheessa tarkentamaan, mutta antaa nyt mennä tuolla vasten/ilmaan hypyllä. Kunhan tuo liikerata tulee selväksi.

Toinen maalimies oli menny silläaikaa jemmaan ja Halo poimi eksyneen nätisti hakien ykkösnamin. Ei puhettakaan siitä, että ois tehny edelliskertojen kunniakierroksia, vaan nyt tuli suoraan kertomaan sijainnin. Maalimiehellä broileripyörykät tuntuivat maistuman minun taskusta paremmin kun vertaa nakkeihin.

tosi hyvät treenit. Koitamma ens kerralla ainaskin yhtä maalimiestä pitää vähän hankalampana ja yhtä ainaskin normikaavalla. Broileripyörykät näytti uppoovan, joten jatkamma niillä <3. Mahtifiilis  

Papukaijamerkki.png