Vanhuksethan kävi Norjanturneella mutkin, josta tässä kuvia. Ne sai reissua varten lainaan pitkän tuupin millä niitä sillejä ois voinu ikuistaa, mutta sillit pysy pohjamudissa ja nää kaks sai älynväläyksen kuvata meikää sit sen sijaan. Päätin pistää parastani kun kerta luontodokkarista oli kyse

Kevyt aloitus..

Mangusti in disguise
sdf.jpg

Nallikarin kurkkulaulupelikaani
dd.jpg

Kääpiöhaikara
fffss.jpg

Meepmeep, maantiekiituri
hailaka.jpg

Liito-orava
sdas.jpg

Geparilepardi
pelikaani.jpg

Dominolipizza Capriolessa
lipitsa.jpg

no ei sentääs, pakko korjata. Noissa kuvissahan oon mää, Laurin ja Kuuran tyttö Halo Taikarumpulan Halo.
sd.jpg

Olin koko rannallaoloajan oottanu iskän huutoo ja sit se tuli. Halo hopusti tänne kuvia varten, aurinko laskee. No siis hei haloo, hopustihan on meikän toinen nimi ja sinne painuin
asda.jpg

"Mä vaan kuikkaat et kattooko se nainen meitä"
dfs.jpg

"Kattoo se, äkkiä nokat vastakkain"
dfsdd.jpg

dfsd.jpg

Niin joo. Tossa jo Ronjan kanssa tuumittiinkin sen vihreen puun kaatamistaktiikkaa. Ronja meinas kaataa syyt Salomonin ja tappajaToffeen niskaan, mä meinasin vähä pistää Elmerin asialle. Saas nähhä jäänkö kii. Oon auttanu noissa joulukorttihommissa tuhoomalla ja silppuumalla äitin huolella keräämiä roskakasoja. No jonkunhan SE on tehtävä. Elmeri ei uskalla, son nössö
kortittt.jpg

Hei punanen hahmo siinä, ootko nä joulu?
ddss.jpg

Ai et, ai että joulu tulee viikon päästä kellot kilisten. No siistiä, eipähän tarvi vahtia nakkikoneitakaan kun on free access kahvipöytiin. Ne kun on tuolla isomummolassa tunnetusti turvan korkeudella <3
wqeqw.jpg

Kaikki kuvat Nallikarin eläintarhasta