Seo kuulkaa rakkaat lukijat joulukuu. Kaikkea tärkeetä ja vähemmän tärkeetä on kerenny tapahtumaan mutta mun mutsi ei oo jaksanu raportoija kun se muka potee lumentulemattomuustuskaa. Luomisen tuskaa se potee sanon minä. Musta on ainakin aika oivaa että pystyy pissaamaan ilman että maha viistää lunta. En oo oikeestaan tuhonnu mittään kun kaikki maholliset seinät on purtu. Tai siis no pissapaikan yläpuoli on vielä syömättä mutta ootan sopivaa puuhailupäivää. Nyt tuo mamma on ollu aina kotona nii ei oo oikei ollu säänssejä. Mä en ossaa vieläkää muuta ku katso ja tänne ja mullon ihan ääliöolo kun veli osaa kaikkee. Tännään mamma opetti mulle jotai istujuttua. En voinu keskittyy ku veli haukku vieressä. Kai mä jottai opin, venkoilemaan jos en muuta. Kohta alkaa kuulema joululoma ihmisillä. Päästään mummin ja papan tykö sanoo mutsi. Siellä on kuulemma enemmän tilaa riehua veljen kaa. Siistiä. Saiskoha Jörö ja Ronja lähtee mukkaan. mut joo, palataan. Mä jouvun muuten maanantaina taas niihi rokkojuttuihin. No saapa saleen nakkia ja mutsi meinas kahtoo kuin timminä oon :D

Täs me, miss korva ja mr mutruhuuli
299316.jpg

299310.jpg

299332.jpg

299333.jpg