Terve!

On tässä ollu juhulaa jos minkälaista viimeaikoina. Emäntä kerto mulle yhtenä iltana että mun oikee äippä ois tulossa pohjoseen että josko nähtäs niitä. Meikä oli että JOSKO, no totta hiijessä. Vähä mua jännitti että muistanko mää kasvattajaa olleskaan kun net tullee..

Ootin hartaasti tallin portilla
1.jpg

Mutta ei tarvinut verestellä yhtään muistia, kun pihalta kajahti pentupentuu <3. Tän naisen mää tunnen, anna nakki!
2.jpg

Ja täältä suusta kuultuna pentupentu oli kuin hunajaa korville
3.jpg

Hei kattokaa kaikki hei, täällä autossa on mun ÄITI!!
4.jpg

Vahtasin koko matkan, ettei mun äitin kuletus VAAN eksy
5.jpg

Autosta pölähti pihalle äitin lisäksi sen kämppis Piiku. Me haisteltiin tarkemmin että kuka olikaan ja kenen pentupentu
6.jpg

Mua jänskätti ihan hirveesti ko äiti saneli mulle käyttäytymissääntöjä. Koitin että jos se enämpi antas mun hyppii nelille ko näytän punkkarilta.. no ei antanu
7.jpg

Piiku ei ärissy, se oli rennompi tyyppi ko äiti
8.jpg

Musta me oltiin tovi paikan siisteimpiä narttuja
9.jpg

Äippä on melekonen vesipeto, se tykkäs noutaa mulle keppejä veestä. En kyl tajuu että miksi se muris kun nappasin sen siltä suusta.. outoo :D
11.jpg
16.jpg

Sit me Reviteltiin ympäriinsä
12.jpg

Noi ihmiset tuumi että ollaan samasta puusta veistettyjä. Meikä yhty kyllä tohon kommenttiin
17.jpg

Äiti taas ei yhtyny ollenkaan vaan ilmas mielipitteensä: Jos täällä joku veistää jotain puusta niin soon mä ja tästä kepistä <3
18.jpg

Löyettiin tommonen siisti lapinporokoiraparkki tuosta rannan läheisyyvestä
19.jpg

Piiku unehtu kahtelemmaan maisemia ja mun piti huuvella rannalta että "ookko nää nyt ihan varma tosta?". Olin jo lähös pelastammaan....
20.jpg

Mutta äiti tuli siihen ja koitti viiä Meikän iskän heittämän kepin
21.jpg

Ei oikein passannu ja Piiku lähti purjehtimaan :)
25.jpg

Kaislikosta kuului outoa suhinaa, mutta sepä oliki Meikä
24.jpg

ja muut
26.jpg

Mä sannoin Piikulle, että mennäämpä kahtoo mun iskää ko sillon semmonen kimaltava juttu sormessa
28_001.jpg

Äitiki tuli kahtoo <3
30.jpg

Noi koitti saaja meitä yhteiskuvaan. Mä vähä koitin pistää kapuloita rattaisiin, mut ei se onnannu ko äiti oli ryövänny ne kaikki :D

32.jpg

33.jpg

Poislähtiessä oisin kyllä lähteny kasviksen mukaan mieluummin ko näkis muita pentupentusia, mutta ehkäpäs sitte joskus ;)
34.jpg

Solen minä, Halo Taikarumpula, Laurin ja Kuuran jälkeläinen.
35.jpg

Kaikki kuvat + isompina