Eilen tuli vähä puuhattua ja mamma oli hiukka hiilenä. Olin pannu palasiksi seinää ja porttia ihan vaan vahingossa ja jottai mitä löyty pöyältä ja sitte vähä luvatontaki. On ollu meinaan hiukka huonompi happi tännään. Hommahan on niin etten mää kauheesti perusta niistä vilkkupannoista, mitä mulle kaulaan ripustellaan. Mamma sannoo että net on sen takia, että mää näen paremmin kakkia. Sanokaa minun sanoneen, mutta mun vahtimista varten se killuu kaulassa. Mulla on kohtuu suorasukainen ongelmanratkaisukyky ja päätin ratkaista vilkkupannan ongelman. Tänään jäin kuite kiinni, kun mamma rupes virittää sitä mulle kaulaan. Se hokas että meikä oli vetäny napaan sen patterin. Ei ollu kauheen kiitollinen. Jospa tää kuvottava olo menis ohi, nii pääsis pistää Apia turpaan.

-roger- <ghrrrr ghrrrrr>

394408.jpg