10:13 Lompolo
Täten kerron teille että väsytystaistossa meikäläinen johtaa. Se nainen joka asuu täälä lähti eilen johki leffailtaan ja jätti mut ja veikat yksin. Me jouduttiin panee nukkumaan jo ysiltä joka oli musta aika kohtuutonta. Se nainen palaa joskus puoliltaöin, herättää meikät ja käyttää pissalla. Aikahyvin mä sain unenpöpperössä jujun juonesta kiinni, mutta päätin että olen omatoiminen seuraavan kerran.

Kolmelta yöllä mää sitte heräsin ja alotin rallattelun. Pissattaa-kaakattaa-pissattaa-kaakattaa trallalallalaaaa. Kukaan tahvo ei heränny. Huutelin vessa-apua ja mua leikitytti ihan hirveesti. Jotaki kiroamista mää olin kuulevinani, mutten voinu ko huuta että: ANTEEKS NYT EN KUULLU. Huutelin tovin mutta mittään ei tapahtunu. Sit mää kusasin paperille, yritin herättää ison veljen ja sit ko se heräs, panin ite nukkumaan.

Joskus puol kuuven aikaan mää pistin saman hälyytyksen päälle. LOMPOLOA pissattaa.. HERÄTKÄÄ. Ja heräshän se nainen. Vihdoinkin pääsin tarpeille ja tein kummatkin.

On se kumma kun joutuu tinkaamaan.

Tänään mää pääsenki laavuretkelle. Kaikki (osa, toim. huomio)  Rovaniemen seudun munlaisista koirista ja melkein munlaisista lähtee laavuretkelle tonne Santavaaraan.Mää pääsen takinsisässä mukana mutten kuulema saa vielä seurustella. Mitähän puhetta se sitten on muka. Veli pääsee mukaan kaikkeen kivaan. Mä kuulema ko saan rokotukset.. Mitä neo.. Varmaan jottai superkivaa.

Nijuu.. unohtu kertoo. Kun mää olin riekkunu aamun ja toi nainen istu tähä konneelle. Mää päätin olla ihan hiljaa ja kaivautua tonne tyynyjen sekaan. Nättekste.. Siellä oon. Mutta arvaatte varmaan että sitä onnea ei kauaa kestäny. Nainen urahti mulle että ei oo meikän  tyyny ja mää poistuin vähin äänin.. Hetkeksi.. Sitte mä läsäytin sen toisen tyynyn maahan ja makasin ihan hipihiljaa. Niin kauan sain maata siinä kun se nainen otti kuvat ja sit meikä tylytettiin lattialle. Kyllä se ohjas mut ensin viltille, mutta päätin olla marttyri, puraista divaania ja kellahtaa lattialle :D

220652.jpg

220653.jpg

Illalla sitte mulle kaulaa nykästiin semmonen bilehilerinkula. Muka että näkyisin paremmin. Kuulostaa yhtä lupaavalta ko punahilkkasadussa sen suden kommentit tytölle; "jotta näkisin sinut paremmin" . Huoh. Mutta eipä ollu sitä ilettävää narua pertissä kiinni.

Noojuu.. Ja kävimmähän me tuossa Santavaarassa. Mää en kattokaas kehannu kävellä koko matkaa nii sain omalle arvolleni arvoisan kyytin. Siellä oli ihan simona koiria ja mää sain haistella vaan muutamaa. Sit mää päätin että nyt riitti ja aloin muka tärisee. Se nainen ihmetteli ääneen etä onko mulla kylmä vai pelottaako. Se ei saanu selvyyttä siihen nii me lähettii poies. Sit mää sain revitellä irti ko mun isoveli oli kii. Siistiä

Ilta meniki hupaisasti. Sain olla taas ihan irti ja kävin kakallaki. Se diskovalo roikku kaulassa ja sitä piti kiroilla mut ei se loppupeleissä o niin paha. Sit se nainen reenas mun nimee nakilla. No pöljäkait täytyy olla jos ei nakin perässä juokse.

Mut joo.. ei mulla muuta

t. Halo

Nii jaa.. ja tässä kuvia sieltä santaparki.. eikö vaarasta

Siel oli tämmönen Ainu
222008.jpg

Mun veljen siskopuoli ylpistelee
222010.jpg

Sit Tähkä joka on meikästä vaan kuukauden vanhempi. Aika tädä sekin :D
222013.jpg

Ja tää ois niinko täs.. rimpsessan kultatuolissa
222012.jpg