Ruff. Nokka kohti Atlantista Mars sanoin äitille periantaina ja se usko mua.

Isi täältä tullaan!!
2-4.jpg

Mun vaunuun tuli semmonen ihmeellinen koppa, mikä kuulosti kahelta pikkukoiralta. Kai nää on niitä samoja juttuja, kun se että siittä värillisestä palikasta joskus kuuluu iskän ja joskus äitin ääni. Elämän ihmeellisyyksiä
1-4.jpg

Illalla oltiin taas koko perhe yhessä ja käytiin kattoo hienoja taloja ja suunniteltiin tulevaisuutta
3-4.jpg

***
Aamulla alkoi tapahtumaan...
Grissom antoi minulle eilen illalla vinkkiä tekstiviestikeskustelusta, jonka äiti kävi sen kaverin kanssa. Aamulla pihaan pölähti Iksun mersu ja autosta pölähti valioyksilö Puti. Olin ihan rakastunut ja koitin maastoutua asfalttiin
1-3.jpg

Olin autossakin ihan rakastunut... Ne naiset vaa siellä etuistuimilla kilju että räpätätit paikoillaan enneku ollaan perillä. Sit me oltiin. Mää Seisoin Putin päällä ettei se voinu liikkuu
2-3.jpg

Lyhyen_nimen_kylässä oli ihan hitosti koiria. Meikä oli et mikä tää juttu niinku on, joku koirien kokoontumisajo vai. Puti katto mua vähä pörrönä ja sano et niinku just se. Sit me tsekkailtiin ku jengi reenas ja ressas. Me vaan oltii lunkisti. Tai no Puti oli lunkisti, mää vähä koitin päässä jokaisen koiran luo ja toi akka välillä hirnu että ELÄ mene, EI, TÄNNE ja kaikkee tylsää :D. Olin mä loppuajasta jo lunkimpi
4-2.jpg
5-2.jpg

Putin kaa huuveltiin vieraisiin pöytiin ja sanottii tolle ajokoiralle että ne o väärässä kehässä et tää on meikäpoikain kulmia. Se koitti sanoa asiasta sen ihmiselle mutta se ihminen ei huomannu
9-2.jpg

Me oltii Putin kaa koko paikan tähtiä
6-2.jpg

Ja koitettiin saaha mahollisimman siisti kamoväritys ryömimällä
8-2.jpg

Tehtiin just kaikkee oleellista
7-2.jpg


Harmi ettei äipän kameran akku kestäny, niin ei saanu niitten muitten kaa kaverikuvia. Tai no Salli ja Janka oli aika pelottavia ja mää kiroilin niille isosti, mutta pikku Sirna olli huoleton. Oltii ihan samankokosiiki.

Putista tuli ryhmäsä toka. Aika siistii niinku tuntee tommonen tyyppi
puti5.jpg