Geeh....

Nyt täällä on piru merrassa.
Tää nainen on katellu mua muka sillä silmällä että muka liikaa roikkusin siinä kii. No sehä päätti sitte pistää mut koulunpenkille.

Se laitto mut eroon siitä semmosen portin taakse. Voi että mää aloin kiljumaan ja huutamaan että lapsentappaja, murhaaja, marttyyri, kiduttaja.. Hakekaa mut pois täältä. Mä vesitin kaikki sen naisen treenaukset huutamalla ko hullu. Se oli vielä keksiny viijä mun ison veikan pihalle että joutusin iha yksin muka opetteleen. Paskanaama. Mä laskin sen varaan että annoin sille pari onnistunutta pätkää ja se nainen selkeesti rauhottu ja huoahti että ehkä tästä tuleeki jottai, mutta sitte päästin helvetin irti ja aloin kiljuu kahta lujempaa. Terkut muuten sisaruksille.. Tä oli hauskaa vaikkei se nainen mua nostanukkaa sillon ko kiljuin. Nihilisti varis koko tyyppi...

Nyt mä oon vapaa tosta koulusta toistaiseksi (toivottavasti ikuisesti) ja makaan tässä tyynyllä ja puren veskipapruhylsyä.

Se nainen kuuntelee jottain sikavanhaa Naughty by Naturea ja istuu koneella. El'ämä on

223499.jpg