Molskis ja lompsis täältä merimaasta

Aurinko loistaa kolmesta silmäparista ja elämä hymmyilee. Äipän työharkka on alakanu hyvin, vaikka kuulemma Suomessa olen minä syntyny
, tuolla kauniissa Karjalassa, sinisen järven rannalla, siellä majassa matalassa-laulu ei ehkä kolaha kymmenettä tuhannetta kertaa päivässä. :D Iskä tullee iltasin kottiin tossa viijen korvilla ja sit meillä on laatuaikaa sen kaa. Oon ollu tosi hienosti noi viis tuntiset, mitä nyt eilettäin oli pikku pissa lirahtanu paperille kun oli kauhia hätä kuuman päivän jälestä. Täällä mää voin hyvin. Ruokaaki nuo mokomat saivat mut ottamaa. Eli oon siinä taistossa nyt vähän alakynnessä :).

Ylleensä mää en oo kyllä näin... ainakaa tunnusta
ss-2.jpg

Enkä suinkaan ja millään muotoa näin... ainakaa tunnusta
ss1-1.jpg

Iltasin ko äippä on töissä, oon iskän mukana tallilla vahtimassa että työt tullee tehtyä. Mikä tahansa alusta ei kelepaakkaan, vaan täytyy olla
tld ja KTM
3-4.jpg