Arvatkaas mihkä heräsin eilen päikkäreiltä.
No toi nainen huutaa että LUNTAAA. Sit me töllötettiin sitä yhessä. Veli seisten takapihan ovee vasten ja mää käytännön seikkojen sanelemana mutsin sylissä. Sit mää pääsin tassuttelee sinne ja voin kertoa että oli muuten aikaste kylymänsorttista. Se tosin sitte suli poisa mutta kyllä me oltiin innoissaan

Me lähettiin tonne suolle, veli ja mä ja se nainen. Mää jäin vähä jälkeen ko löyty joku haisteltava spotti ja nainen ja Aksi painu menemään. Meillä on tossa takapihan ja suon välissä sellai syvä monttu, jota vissiin ojaksi kuhtutaan. Mää en yhtään niinko hahmottanu sen sillan funktiota ja kauheella hopulla sitte revitin veljen perrään. Kerkesin ottaa pari loikkaa ja sit mua vietiin. Meikä humahti sukkana suoraan turpeeseen ja mitenkä muutenkaan ku suoraan nokka eellä. Sit mää lensin niskojen kautta ympäri ja veteen. Tuli pienoinen virhearvio sillan sijainnin suhteen. Ei aivan päteny sanonta, vauhti korvaa virheet. Siellä mä sitte räpistelin ilmat pihalla tovin, ku veli tuli kysymään, että mitä mää siellä ojan pohjalla tehin. Keksin hätävalheen ja sanoin nähneeni rokotuksen.. Ko se on jottain vissiin tosi harvinaista ja kivvaa, mut jota en oo nähny vielä. Sen ku veli kuuli ni se otti hatkat. On vissii jottai tosi siistiä.

No siellä me sitte poopoiltii, veli ja mä nii ja se nainen tietty.

Meikä oli mukana myös jossain missiossa missä semmosia keltasia juttuja pyyhittiin. Niitä veeltiin semmosella rätisevällä haarukalla ja mää tykkäsin hajottaa niitä läjiä heti ku se nainen oli niitä kasannu. Sit mä karkasinki naapuriin ja enneko hokasinkaan, olimma sisällä.

Unilta herättyä meikän liikkeet oli joteki tosi liukkaat ja tajusin että mun kynsistä ainaski osa oli lyhentyny. Harmi sinällään, sillä mun oli tarkotus kasvattaa niistä kunnon kuopimet, jotta pääsen tavoitteeseeni, elikä tohon divaanille. Iltapäivästä meikä taas viskattiin auton konttiin enkä mä juuri jaksanu porata. Helpommalla pääs ko pani maate ja anto unen viijä.

Sieltä päästyäni tosin kostin enkä kävelly yhtään siihen suuntaan ko se nainen halus, joten se sitte väkiste raahas mua nelipyöräluisussa eteenpäin. Pakkohan se oli antaa periksi. Oon myös päättäny että panta ja valjaat on perseestä, ja niitä on välteltävä viimeiseen hengenvetoon.. Ihan siis änskälläänki. Pannaan se nainen kouluttaa mua. Nakkinakkinakkkkiiii where aaar juuuuu :D

Nijuu. Eikait täsä
t. H

ps. Veljee en oo pistelly tänään turpaan, joten iltasuunnitelmat on hyvinpitkälti selvät :saint:

Ilta pulkassa niin sanotusti. Täs mää ja veli leikitään. Oonks muistanu sanoo että me tykätään toisistamme ihan tosi paljo.
225288.jpg
Tää voi äkkiseltään näyttää siltä, että mää oisin niinko alakynnessä, mutta ei hätää..
225289.jpg
Koska mää ssssähisen niinko kissat ja Puren
225290.jpg
Ja sit me väännetään leukoja..
225292.jpg
Ja siihe tarvii näitä.
225293.jpg
Hei, muistinks kertoo että me tykätään toisistamme :D
225294.jpg