HALO
HALO TÄNNE
HALOOOOO
TÄNNE
TULE
HALO PER..
HALO TAIKARUMPULA VÄLITTÖMÄSTI TÄNNE

:D

*viheltelyä*

Mitenkä se meni että Halo on hyvin hallussa :D :D :D

Seemmoiset reenit. Positiivista oli se, että Halo ei aristellut mies-maalimiestä, vaan oli innoissaan siitä niinko muistakin. Muut menikin sitten ihan plörinäksi.

Bäk tu peisiks siis.

Halon kanssa varmaan pitäisi otella noita tallottuja alueita. Nyt huomasi että neiti painekattila surrasi kaikkien muiden jäljet ja kun se oli tehty, kuunteli mua


Niin juu ja Halolla oli jotain asiaa.. Se tahto kuulemma vastata Nástin ja Ronjuksen haasteeseen.



1. Minä olen Halo Taikarumpula,
halo-3.jpg

.. vakavin pieni lapinporokoira mitä tällä planeetalla elää. Olen tosikko, enkä oikein ymmärrä huumoria. Äiti ja isä nimittävätkin minua suppusuuksi ja sitten ne matkivat minun perusilmettäni. Saa ne matkia mua, ei se mitään, määki matkin aina niitä.

2. Minä olen monta eri eläintä. Olen siskoni lailla kissamainen, mutta ilman toffeeta. Osaan köyristää selkää kuin kissa, venytellä yhtä nautinnollisesti kuin kissa ja maukua kuten kissa. Maastossa liikkuessani olen yhtä hidas kuin gepardi ja riistana pidän Elmeri-hevosta ja Pingu-pingviiniä. Olen pelottava roko_tiili, joka on jokaisen tyhjän jukurttipurkin kauhu, villasukkien painajainen, soramontun kivien ja lumihangen jäänokareitten perjantai 13.

3. Minä olen kulinaristi. Nautin nakeista, nakeista ja nakeista. Meetvursti käy, kinkku käy, juusto käy, mauttomat ruoat, kuten oma ruoka, ei käy. Kaava on helppo ja olen sille uskollinen. Kaikki muu on aina parempaa kuin oma ruoka.

4. Minä olen uskollinen omille harrasteilleni; palvon nykyjä, pelkkiä nykyjä ja vain ja ainoastaan nykyjä. Nyky voi olla materialtaan mitä vain, kunhan se on kiinteää ja sitä voi jahdata ja kantaa suussa. Mutapaakku, kivi, sorapaukku, jäälohkare, kaikki käy. Parhainta on kantaa nyky ylämäkeen ja syöksyillä ilkikuristen ja karkailevien partikkeleiden perässä. Myös tasamaa käy

5. Minä olen rauhanturvaaja. Meän talossamme ei ääni kohoa, ei innosta eikä kiihtymyksestä. Vaadin välitöntä perustelua, usein niin että kävelen keskustelijoiden päälle. Katson tärkeäksi pitää universumin hyvän olon tasapainossa, johon ei voimakkaammat äänenpainot kuulu. Jos ihmiset eivät ymmärrä vinkkiä siitä, että hiivin paikalle, otan järeämmät keinot kehiin ja nuolen naamat märäksi. Tästä ei neuvotella, se on minun spesiaalitehtäväni. Äiti sanoo ettei minun tarvitsisi ottaa niin henkilökohtaisesti televisio-ohjelmien kommentointia, mutta olen monasti sanonut, että huolehdi omista asioistasi kiitos :D

6. Minä olen nautiskelija ja rakastan ihmisiä ja poikakoiria. Illan kohokohta on, kun makkarin sängynpäältä otetaan pois roko_tiili-suoja ja pääsen nukkumaan sinne. Aamun kohokohta on taas kun ihmisten herätyskellot soivat ja jompikumpi huikkaa sängystä että hyppää. Ihan koko yötä en tarkene nukkua sängyssä, vakka joka ilta yritänkin. Päivisin taas nautiskelen vahtitornissani ja valvon Atlantiksen hyvinvointia täältä korkeuksista. Tykkään kaikista eniten kun masumasuani rapsutetaan ja usein menenkin katolleni että ihmisorjien palvelutahto pääsee oikeuksiinsa. Poikakoirat ovat ihania, varsinkin lapinporokoirapojat. Jaksaisin pyöriä väkkärällä ikuisuuksia, kunhan vain joku jaksaisi ajattaa mua.

7. Minä olen Halo, harvinainen olento. Omat ihmiseni rakastavat minua eniten mitä mitään. Olen heän elämänsä valo ja aurinko. Olen koittanu ohjeistaa että halo ei ole valo eikä aurinko, vaan niitten yhteensulautuma tietyllä kelillä, mutta ei ne suostu kuuntelemaan. Ikävöin omia ihmisiäni helposti, vaikka olenkin tosi reipas hoitolapsi. Olen nöyrä kaikille (paitsi nartut) ja monasti minun korvia saa metsästellä. Äiti puhuu että mulla on lippa takana, en tajua mikä lippa, kun kerta en käytä semmosia päähineitä. Parasta mun elämässä on mun elämä, kaikki siinä (jos kynsien leikkuuta ja pantaa ei lasketa). Minä olen lapinporokoira Halo, Taikarummun Boheemimadda, maailman ihanin koira!!